Gå til innhold

Plextor blåser liv i DVD-RAM


Anbefalte innlegg

vil bare si at jeg først kjøpte meg en stue brenner av typen dvd- og den var grei nok. Men byttet kjapt til en panasonic dvd-ram brenne etter å ha lånt den hjem noen dager.

 

Er så mange ting som ram'en er bedre på etter min mening. Fungerer mer som en videospiller en vanlig dvd brenner. Og så har man valg om å kjøre ram eller bare vanlig dvd på denne. Så er ram'en to sidig, noe som gir opptak på 9.6 GB

 

Kjempe fornøyd med RAM jeg!

 

Hva er det som fungerer bedre, som er formatets "skyld"? Dvd +/- kan også skrives på begge sider feks.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vil bare si at jeg først kjøpte meg en stue brenner av typen dvd- og den var grei nok. Men byttet kjapt til en panasonic dvd-ram brenne etter å ha lånt den hjem noen dager.

 

Er så mange ting som ram'en er bedre på etter min mening. Fungerer mer som en videospiller en vanlig dvd brenner. Og så har man valg om å kjøre ram eller bare vanlig dvd på denne. Så er ram'en to sidig, noe som gir opptak på 9.6 GB

 

Kjempe fornøyd med RAM jeg!

 

Hva er det som fungerer bedre, som er formatets "skyld"? Dvd +/- kan også skrives på begge sider feks.

 

AtW

en dvd opptaker til stuebruk som er basert på dvd-ram har ganske mange fortrinn overfor en som bruker dvd+/-rw. Den største er vel muligheten til timeshift. Dvs at den kan lese av og skrive til platen samtidig.

Redigeringsegenskapene skal også være mye bedre og enklere på dvd-ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...