FVH Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 Har nå kjørt PC'en en hel kveld uten Audugy-kortet, og det ser f*** meg ut som at det var synderen! Har t.o.m. overklokket litt, og enda har det vært stabilt! Utenkelig før. Takker for tips! Hva gjør jeg nå? Er det noe vits i å prøve det lydkortet igjen med de siste driverne, eller må jeg ha et annet? I tilfelle hvilket?
Syar-2003 Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 (endret) Det er en 17 meter lang tråd hos MSI Nforce3 forumet om dette kortet (zs) som gjorde meg obs på problemet . Det ser ikke ut til at oppdaterte drivere løser problemene for de som har problemer. Det rare er at testrapporten til hovedkortet inkluderer audigy 2 , bare ikke dette (zs) kortet . Sjekk hos asus om du finner testrapport på enheter tilkoplet hovedkortet , og du vil antakelig sitte med en liste lydkort som er testet okay . Noen har hatt problemer grunnet hvilken pci slot som er brukt. (irq sharing) Men som sagt kan jeg ikke se noen med vellykket (zs) . Lurer selv på hva zs kontra vanlig audigy2 har for slags endring ... Endret 20. september 2004 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå