Gå til innhold

Hvilken brenner er den beste for øyeblikket? (utenom Plextor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hallo!

Har nettop kjøpt meg Lite-on 32x brenner. Og jeg må si meg fornøyd. Bruker sånn ca. 3 min på ei plate, det er jo akseptabelt. Kjøpte den på Itbutikken.no for 779 NOK.

 

Hardware.no kåret Asus 40x til den beste brennern på markedet.

http://www.hardware.no/tester/cd/asus_32vs...s40/index7.html

 

Fra testen:

40x-brenneren fra ASUS viste seg å bli for sterk for Plextors toppbrenner, og for første gang kan vi si at vi anbefaler et annet merke enn Plextor høyest. ASUS var i skrivende stund også hakket billigere enn Plextor, og det er da ikke vanskelig å utrope ASUS 40x til den beste brenneren på markedet for øyeblikket!

 

Men jeg vil anbefale deg til å kjøpe Lite-on 32x eller lignende brenner. For det er ikke mange sekundene du sparer, i forhold til plextor (eller asus).

Forskjellen i pris er stor, men i ytelse er den liten.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-07 16:15, HGL skrev:

hallo!

Har nettop kjøpt meg Lite-on 32x brenner. Og jeg må si meg fornøyd. Bruker sånn ca. 3 min på ei plate, det er jo akseptabelt. Kjøpte den på Itbutikken.no for 779 NOK.




 

Har planer om å kjøpe meg denne jeg også når jeg får solgt scsi brennern min..

Lenke til kommentar

Det geniale med Yamaha brennere, er at man kan få kjøpt en IDE>SCSI konverter man kan feste bak på brenneren.

 

Har prøvd flere IDE brennere (Plextor, Lite-on, Aopen) men ingenting slår Yamaha 24x med SCSI adapter, 8 mb cache og SafeBurn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...