Gå til innhold

Spm angående jedi quest


Anbefalte innlegg

Jeg har gjort alle patrulje oppdragene for kapteinen. Da fikk jeg Combat Prowess: Ranged Accuracy. Så gikk jeg til han som lærer bort force skills. Da lærte jeg meg enhanced reflexes novice og combat prowess novice. Spørsmålet er da om jeg kan lære alle rekkene på de når jeg har nok xp eller om jeg også må gjøre quests for hver rekke for å få tak i de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag får jeg tak i nok xp til min siste box  :D . Håper jeg møter gammern i dag, skal få hjelp av 5-6 jedi til å ta melicha, lol. Kan ta han selv viss jeg har en tank da men men det går vel fortere med et par jedier  :p

Jeg soloa han for en kamerat... :p *apply-dot-run-apply-dot-again-run-again*

Endret av So
Lenke til kommentar

hehe, første gangen jeg skulle hjelpe noen med å ta han, så ødela han swoopen min når jeg plutselig lagget bort til han alene, å slo meg i hodet for 5k skade :no:

Andre gangen fikk vi ikke ødelagt den sisste power crystalen siden den spawna i et hus. Men vi klarte å ta han til slutt :cool:

Lenke til kommentar

Det virker nesten som om Jedi kommer til å bli en helt vanlig Proff etter Pub 10, vil si at det er rundt 40-50% på Ahazi serveren som er godt igang med questen. Og det er i tillegg komt mange Wookie, Bothan og Twilek nOOb jedis også. Alle må få sjensen til å utforske Jedi, men føles ikke ut som om det er så vanskelig lenger, bare tidkrevende. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...