Gå til innhold

Liten test av Everglide Giganta Optical Smoke.


Passasjer

Anbefalte innlegg

Velkommen hendrik!

 

Det er forskjellig fra person til person hvilken mus og matte man liker. Noen liker også å ha helt uhindrede bevegelser, men mindre nøyaktighet, andre liker å ha litt mere friksjon, men god kontroll på musa.

 

Det skal også sies at en gammel A4tech mus jeg fant, trådløs, gled bare marginalt dårligere en på fUnc1030. FUnc er glattere en Steelpad 4S. Min gamle trådløse mus leste også mye bedre fra Everglide'en en fra fUnc1030.

 

Jeg forstår at noen ikke liker den, men jeg elsker den! Billig er den og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

regner med at det er omtrent samme overflate som Everglide Atacka, som var ødeleggendes for mine MX 500 pads. den slet veldig fort, og det fikk jeg et veldig bra bevis på siden jeg hadde en hvit musmatte. mx500 ble jo en del ubrukbar, så jeg gikk til func 1030 som så klart er det beste for mx500. når det kommer til heaton er vel M$ Explorer 3.0 og steelpad 4D som gjelder, men jeg har nå brukt M$ Explorer 4.0 og steelpad 4S, og har ikke funnet noen bedre sammensetning. BYtter nå til Everglide Destrukt Pad (XL) fordi jeg vil prøve en Tøy matte med litt "motstand" i.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
everglide giganta! uff høres ut som ettellerannet glidemiddel ja, og når dere appotil snakker om at musen slir bedre.+ det innlegget med gammel mus for pengene! driver dere bordell eller :tease: ontropic: ser her att den ikke sklir så godt jeg liker lite friksjon er det veldig dårlig firksjon eller der det brukbart?

Jeg måtte lese posten 7 ganger for å skjønne hva du mente.

Lær deg å bruk punktum og komma.

 

Absolutt brukbart, men det kommer ann på musen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Har sett denne matta før, men ikke prøvd den... den er for høy for meg... :p

 

Selv er jeg trofast bruker av Steelpad... begynte med en 4S og fortsatte til S&S, og har aldri vært mer fornøyd enn det jeg er nå... ;)

 

Steelpad S&S + MS 1.1 + Skatez(følger med S&S) = 0% friksjon... det er helt utrolig... det er nesten som om den flyter oppå matta mi...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...