Lucas Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) Heisann FUNNET UT DETTE husker ikke hvilken det var, men sitter godt i det. det lengeste jeg har vært er der du kommer til en slags bro med glass rundt seg og du ser de 2 folka som er i live snakker og går videre ! så kommer du inn til ett til rom der det er noe stearinlys på gulvet rundt ett slags rart tegn på gulvet. og ett annet tomt kontor ! Hva har jeg godt glipp av ? NYTT PROBLEM ja fant ut, men er kommet på ett nytt problem ! noen som kan uploade bilde for meg ? PM meg ! Endret 8. september 2004 av Lucas
tulling03 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 (endret) Gå inn i det rommet med tegnet på gulvet. Der finner du mye rart bl.a en PDA. Ha våpnet ditt klart. He he ... Endret 7. september 2004 av tulling03
tulling03 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 (endret) Bruk vedlagt fil muligheten nå du legger inn tekst. (helt nederst på siden) Endret 7. september 2004 av tulling03
Lucas Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 (endret) Ja jeg er kommet til en plasss i alpha lab, finner ikke den PDA'en som mangler, har gått ett stykke tilbake for å lete, bilde under viser hvor jeg står fast ! den døren som er markert i rødt kommer jeg meg ikke inn, bare 2 pers som slipper inn der ! det er en til slik "kontor plass" på andre siden hvor vi ikke ser ! Endret 7. september 2004 av Lucas
Halvsame Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Du skal tilbake et par rom, inne i det hemmelige rommet det kommer en imp fra er det en stige... Klatr opp der, finn PDAen og voila.
Lucas Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 skal jeg enda lengre enn dette ? eller skal jeg videre under der osv ?
anon12234 Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 du ser den døren som du har ringet rundt. gå inn den døren som er bak deg(motsatt side av rommet fra den døren du har ringet rundt) fra der du står på bildet. inne i det lille kammeret som den impen kom ut av er det en stige....
Lucas Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 forstår ikke helt ! kan ikke du ta ett bilde av der du mener ? da er du kjempe snill
uberhunter Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 har du vært inne i det rommet med masse monster-røtter på veggen? inne der er det ihvertfall en PDA, skal ikke spoile med å si hva som skjer når du plukker den
Lucas Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 har ikke det tror jeg, men har funnet ut av det nå, den stigen fy fan ! jeg ahr vært inne i det rommet akkurat der stigen går opp 400 ganger ! ikke sett den...uff
anon12234 Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 har ikke det tror jeg, men har funnet ut av det nå, den stigen fy fan ! jeg ahr vært inne i det rommet akkurat der stigen går opp 400 ganger ! ikke sett den...uff prøvde å forklare hvor den var, sry
chokke Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Å herregud, dårlige minner kommer fram Skvatt som F... der, hvis det er der det er en rask, men svak tulling til ventre?
GeirGrusom Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Du skal tilbake et par rom, inne i det hemmelige rommet det kommer en imp fra er det en stige... Klatr opp der, finn PDAen og voila. Wow! god hukommelse...
Lucas Skrevet 13. september 2004 Forfatter Skrevet 13. september 2004 Å herregud, dårlige minner kommer fram Skvatt som F... der, hvis det er der det er en rask, men svak tulling til ventre? akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå