Gå til innhold

Problem fixet ! :D:D =D

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann

FUNNET UT DETTE

husker ikke hvilken det var, men sitter godt i det.

det lengeste jeg har vært er der du kommer til en slags bro med glass rundt seg og du ser de 2 folka som er i live snakker og går videre ! så kommer du inn til ett til rom der det er noe stearinlys på gulvet rundt ett slags rart tegn på gulvet. og ett annet tomt kontor !

Hva har jeg godt glipp av ?

NYTT PROBLEM

ja fant ut, men er kommet på ett nytt problem ! noen som kan uploade bilde for meg ? PM meg !

Endret av Lucas
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja jeg er kommet til en plasss i alpha lab, finner ikke den PDA'en som mangler, har gått ett stykke tilbake for å lete, bilde under viser hvor jeg står fast !

den døren som er markert i rødt kommer jeg meg ikke inn, bare 2 pers som slipper inn der ! :hmm:

det er en til slik "kontor plass" på andre siden hvor vi ikke ser !

post-213-1094578351_thumb.jpg

Endret av Lucas
Skrevet

du ser den døren som du har ringet rundt. gå inn den døren som er bak deg(motsatt side av rommet fra den døren du har ringet rundt) fra der du står på bildet. inne i det lille kammeret som den impen kom ut av er det en stige....

Skrevet

har ikke det tror jeg, men har funnet ut av det nå, den stigen fy fan !

jeg ahr vært inne i det rommet akkurat der stigen går opp 400 ganger ! ikke sett den...uff

Skrevet
har ikke det tror jeg, men har funnet ut av det nå, den stigen fy fan !

jeg ahr vært inne i det rommet akkurat der stigen går opp 400 ganger ! ikke sett den...uff

prøvde å forklare hvor den var, sry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...