Øssa Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvordan er Thermaltake Venus Silent Boost kjøleren? Noen som har prøvd den?
alfern Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Synes den er helt grei. Ok kjøling og lite støy.
Øssa Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Fin til en XP 2600 som skal klokkes litt altså?
alfern Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Er selvfølgelig ikke ideel til overklokking, men du kan klokke litt. Har en maskin stående med en XP2500+ som er klokket til XP3200+ med den kjøleren. Det er ikke andre vifter i det kabinettet.
Øssa Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Finfint det. har ikke tenkt å klokke den mere enn det. Hvor langt klarer jeg å klokke den der prosessoren med den vifta. 1 kabinettvifte, forhåpentligvis snart 2.
alfern Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Finfint det. har ikke tenkt å klokke den mere enn det. Hvor langt klarer jeg å klokke den der prosessoren med den vifta. 1 kabinettvifte, forhåpentligvis snart 2. Kan ikke gi deg noe svar på det. Det kan være stor forskjell fra CPU til CPU. Men tipper du vil klare 2,2 - 2,4 Ghz.
Øssa Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Ok. Flott! takk for svarene! Nå kjøper jeg den kjøleren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå