Gå til innhold

Ukens tilbud hos netshop.(forige uke)


Zitronballong

Anbefalte innlegg

Nå må ikke du komme med kritikk etter at jeg har bestilt da. Ligger på omlastingsentralen i Trondheim... Hvor lenge kan jeg vente at den ligger der, før de får den på mitt lokale post kontor? :)

haha enig med deg der; nå kan de holde kjeft :yes:

Endret av ronndi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir spennende å høre med om e-yama skjermen. Jeg sjekket endel ang. den for jeg stod mellom den og skjermen på ukens tilbud på Komplett.no

 

Jeg valgte skjermen på komplett.no, håper at jeg ikke kommer til å angre, det er 25ms responstid så det er jo noe ustikkert.

 

Det var totalt NADA å finne om CTX skjermen, heller ingenting på CTX sine hjemmesider, bare en masse webshopper i utlandet som hadde dem veldig billig.

 

Grunnen til at jeg valgte CTX fremfor e-yama er at Infocare Norge har support på skjermen, DOA "swap" og 3 års garanti. E-yama blir servet av et firma i Sverige, og det høres bare utrolig slitsomt ut om det skulle bli noe kødd.

 

Review av CTX skjermen kommer på Lørdag :-)

Lenke til kommentar
Da er skjermen på plass. Bestilte den igår, og idag er den på plass. Fantastisk! Storfornøyd så langt, bare testet i windows enda. Men genialt med ekstra skjerm til laptopen. :) Verdt hver en krone!

Du har ikke mulighet til å teste den litt i oppløsninger under den native, bla i spill og lignende? Var jo det hw.no trakk den for. Og med mitt skjermkort er det litt avgjørende :p

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg valgte CTX fremfor e-yama er at Infocare Norge har support på skjermen, DOA "swap" og 3 års garanti. E-yama blir servet av et firma i Sverige, og det høres bare utrolig slitsomt ut om det skulle bli noe kødd.

 

Review av CTX skjermen kommer på Lørdag :-)

Hmm, det er vel Netshop som er importør av e-yama her i landet. Har de satt bort service på den? Netshop pleier jo å være veldig greie å ha med å gjøre :)

Lenke til kommentar

 

Grunnen til at jeg valgte CTX fremfor e-yama er at Infocare Norge har support på skjermen, DOA "swap" og 3 års garanti. E-yama blir servet av et firma i Sverige, og det høres bare utrolig slitsomt ut om det skulle bli noe kødd.

 

dette er jo litt søkt da. Hvis skjermen trenger service er det jo netshop som tar seg av den saken!

Lenke til kommentar

 

Grunnen til at jeg valgte CTX fremfor e-yama er at Infocare Norge har support på skjermen, DOA "swap" og 3 års garanti. E-yama blir servet av et firma i Sverige, og det høres bare utrolig slitsomt ut om det skulle bli noe kødd.

 

dette er jo litt søkt da. Hvis skjermen trenger service er det jo netshop som tar seg av den saken!

Nei, du tar deg av saken selv. Netshop gir deg en url til et firma i sverige der du registrerer retur, service eller swap.

 

Sjekk med Netshop så får du linken.

Lenke til kommentar
En liten fugl har hvisket meg i øret at det er on-site garanti på E-yama her i Norge. Skjermen blir mao. plukket opp på døra samtidig som de leverer en ny til deg ;)

Vi får vel holde oss til fakta her; dette er svaret jeg fikk fra Netshop ang. garanti og service:

 

"Hei

 

Her ser du linken til garantibetingelsene på vår side "kundesenter"

 

http://www.netshop.no/data/retur/1.html

 

iiyama

Garantitid: 3 år

Type: On-site SWAP

DOA: 8 dager etter kundes kjøp (fakturadato) DOA tas med oss, ring oss for hjelp

 

 

 

Etter DOA, har iiyama 3 års på stedet-service, de vil bytte skjermen for deg.

Registrer servicen din via web her.

 

Hva skjer?

Det sendes SWAP skjerm til deg, du bytter ut din skjerm og sender den defekte tilbake i esken du mottok."

 

 

 

 

Det er her da altså ikke oppgitt av noen kommer hjem til deg med en ny skjerm.

 

 

Linken Netshop oppgir sender kundene til

 

Teleplan & Anta Servicepartner Kanalvägen 16-18 194 61 Upplands Väsby, SWEDEN

Lenke til kommentar

I dag hentet jeg min skjerm av denne typen som kom fra netshop. jeg ble svært positivt overrasket. var kun 1 død pixel som lot seg masere bort på 30 sekunder.

 

definitivt verdt pengene!

 

EDIT: ble faktisk litt skuffet da jeg hadde gledet meg til å se hva slags godteri de hadde lagt med denne gangen også var det ingenting annet enn en skjerm i esken :dontgetit:

Endret av invictus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...