tangstad Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 :!: Jeg har instalert POE moden til BFV, å det er konge. Men etter en stund spilling så har jeg den siste tiden hat problemer med å komme in på onlline med spillet, jeg får beskjeden CORUPT DATA. Noen som kan hjelpe meg med det
TST Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang.
Croyfer Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvis du kjører med NOCDcrack vil du kunne få en slik feilmelding... Bruk plata istedetfor hvis det er det som er situasjonen... En reinstall kan også fungere i noen tilfeller
^Morgoth^ Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det har kommet ein oppdatering allerede. Sjekk ut siden deiras.
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) Det har kommet ein oppdatering allerede. Sjekk ut siden deiras. Link til den da! Har du prøvd den? Er den mye forbedret? Størrelse? Features? EDIT: Hehe, bare gi meg linken, du Endret 6. september 2004 av MeTa][iC
Croyfer Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 (endret) http://www.pointofexistence.com/ Dette kan vel ikke være så vanskelig å finne ut selv, da... BTW: jeg syntes den siden der var fæl ! Endret 6. september 2004 av Croyfer
Hr. Jenssen Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 http://www.pointofexistence.com/ Dette kan vel ikke være så vanskelig å finne ut selv, da... BTW: jeg syntes den siden der var fæl ! Hehe, akkurat da hadde jeg lekser å gjøre osv (løgn ) Anyways, hva er så stygt med den siden da? Synes den var over middels god, jeg!
Andy cap Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 :!: Jeg har instalert POE moden til BFV, å det er konge.Men etter en stund spilling så har jeg den siste tiden hat problemer med å komme in på onlline med spillet, jeg får beskjeden CORUPT DATA. Noen som kan hjelpe meg med det pass på at du instalerer den på: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield Vietnam å ikke: c:\Program files/EA GAMES/battlefield vietnam
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 :!: Jeg har instalert POE moden til BFV, å det er konge.Men etter en stund spilling så har jeg den siste tiden hat problemer med å komme in på onlline med spillet, jeg får beskjeden CORUPT DATA. Noen som kan hjelpe meg med det pass på at du instalerer den på: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield Vietnam å ikke: c:\Program files/EA GAMES/battlefield vietnam Da-a? Du er vel en av de "trykk next, trykk next, trykk next, trykk next,"- folka du?
tangstad Skrevet 12. september 2004 Forfatter Skrevet 12. september 2004 [iC' date=11/09/2004 : 21:03] :!: Jeg har instalert POE moden til BFV, å det er konge.Men etter en stund spilling så har jeg den siste tiden hat problemer med å komme in på onlline med spillet, jeg får beskjeden CORUPT DATA. Noen som kan hjelpe meg med det pass på at du instalerer den på: C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield Vietnam å ikke: c:\Program files/EA GAMES/battlefield vietnam Da-a? Du er vel en av de "trykk next, trykk next, trykk next, trykk next,"- folka du? takk det gjikk bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå