Hedda Skrevet 13. september 2004 Forfatter Skrevet 13. september 2004 jeg bruker standard XBOX- ikke moddet. med DVD-kit og s-video+optisk Forresten; får dere opp valgene med Dolby Digital og DTS med standard kabel også? Eller er det XBOX som identifiserer kabeltype = Advanced og deretter legger til disse valg i audio-menyen?
redflame Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 jeg bruker standard XBOX- ikke moddet. med DVD-kit og s-video+optisk Forresten; får dere opp valgene med Dolby Digital og DTS med standard kabel også? Eller er det XBOX som identifiserer kabeltype = Advanced og deretter legger til disse valg i audio-menyen? jeg har en xbox vers 1.1 og først når den kablen er tilknyttet da kommer det opp i menyen DD 5.1/dts hvis orginal kablen står i da er det kun Sterio/surround som dukker opp.
Hedda Skrevet 14. september 2004 Forfatter Skrevet 14. september 2004 Mange takk for nyttig info redflame! Har levert tilbake Typhoon kabelpakken fra SIBA, og skal ut å kjøpe ett annet merke snart. Noen forslag, eller er det bare Microsoft sine som er sikre?
kalkulatoren Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg har en fra play.com - den virker for meg - var ikke billig, men jeg fant ikke lignende kabel i butikken. 13 pund - ehh ca noe under 170 kr. http://www.play.com/play247.asp?page=title...OX&title=111950
Hedda Skrevet 15. september 2004 Forfatter Skrevet 15. september 2004 Hadde en runde i butikkene i dag. Generelt dårlig utvalg, men Expert Bonus hadde Joytech sin. Tok sjansen på den (hadde ingen andre valg), og det funka!!!!!!!!!!! (Ser akkurat ut som den du anbefaler, kalkulatoren. Ca 250,- kjøpte før jeg leste innlegget ditt...) Fikk de valgene i audio-menyen som dere har beskrevet. Takk til alle som har har kommet med innspill! Super lyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå