Gå til innhold

knekt s-ata kontakt på raptor 36 gb disk

Stig-Arne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte på en merkelig måte å knekke sata kontakten på raptor disken min..

Tips til hva jeg kan og bør gjøre?

Noen andre som har klart det? Har lagt merke til at sata kontaktene er voldsomt svake.. de faller lett av, og knekker lett.. møkk.. de gode gamle IDE kontaktene var overlegne på dette området..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre som har klart det? Har lagt merke til at sata kontaktene er voldsomt svake.. de faller lett av, og knekker lett.. møkk.. de gode gamle IDE kontaktene var overlegne på dette området..

Hva måler du rundt overarmene?

De tåler ca evig nok til at man setter dem rett inn, IDE kabler synes jeg er mye verre.

Men det er nok ikke så mye å gjøre, garanti er det neppe heller, med mindre du kan bevise at det er en produksjonsfeil :)

Skrevet (endret)

dette skjedde på min seagate 200gb også ,men den funker ...

enda jeg ikke gjorde var å dra den rett ut uten særlig makt :nei:

s-ata koblinger er dritt

Endret av F-14
Skrevet

Hva måler du rundt overarmene?

De tåler ca evig nok til at man setter dem rett inn, IDE kabler synes jeg er mye verre.

Men det er nok ikke så mye å gjøre, garanti er det neppe heller, med mindre du kan bevise at det er en produksjonsfeil :)

ehh..50 cm? :whistle:

fra spøk til revolver..

Det er faktisk nokk at de får en uheldig vinkling og blir dratt nedover.. og vips er de knekt, har allerede tatt knekken på 2 av 6 sata kontakter på hk..

Møkk..

Jeg prøvde disken i sta.. ser ut til å funke.. den blir funnet.. men ikke i bios liksom.. da jeg har windows liggende på den..

Skal prøve liitt videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...