BakaBerg Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg kjøpte sacred for et par uker siden . La det inn, og det gikk glatt som f! Da hadde jeg WinXP pro med SP2. Så kjøpte jeg Battlefield 1942 (som også er fett ( :!: ) , men det funket tydelighvis ikke med SP2. og sp2 var integrert i Xp versjonen min, så jeg formaterte.. Så la jeg inn den eneste andre OP jeg hadde, nemlig win 2000 pro. Og battlefield funka flott. Men da jeg skulle spille sacred, så jeg at hver gang jeg var i nærheten av vann, Begynte skjermen å "flirre" der animasjonen var.. Blinke.. Man kan ikke spille med Blinkende firkantet hæh??! Så jeg la inn alle service pakkene og oppdaterte driverne.. Skrudde på vsync, Testet bortimot alt jeg kom på. Men jeg blir ikke kvitt det. Patcha spillet gjorde jeg og. Noen som har det samme problemet? Hardware jeg har står i signatur. HjelP??!
Killburn Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 jeg har samme problemet men jeg har det heile tiden noen som veit ka som kan fikse det, har nettopp formatert og reinstallert windows og enda va problemet der . alt av busker/vegger og annen dekorasjon flimre når man beveger seg men ikke bakken eller kisn på spille , så vet noen hva problemet er? det e sinnsykt iriterende blir gal av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå