Stigma Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Støtter MSI NEO Kn8 plat. ed. Native command queuing på sin S-ATA kontroller? Er det andre S-ATA disker på markedet som støtter NCQ på sine disker utenom Seagate Barracuda 7200.7 ? -Stigma Endret 5. september 2004 av Stigma
iron_knuckle Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) tror ikke det nei, det er vel bare intels 9xx brikkesett som støtter dette. Edit: Det er vel sørsiden ICH6 som støtter dette. Endret 5. september 2004 av iron_knuckle
Stigma Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Hmm, ok, så for å dra nytte av dette på f.eks. en seagate disk så må jeg bruke en SATA kontroller med støtte da anntar jeg... ? -Stigma
iron_knuckle Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Du må nok ha en s-ata kontroler ja men, jeg tror maxtor har ncq på de siste modelene sine 250bg - 300gb. De med 16mb cache Edit: Det er maxline III serien til maxtor som støtter ncq Endret 5. september 2004 av iron_knuckle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå