-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Installerte quicktime i går, for å kunne spille disse .mov snuttene.... Men jeg vil ikke at det skal starte opp sammen med windows, og jeg finner ikke ut hvor jeg kan skru av det at det starter sammen med windows! Kan noen hjelpe? Veldig plagsomt å måtte skru det av hver gang jeg starter pc'en....
Swafty Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Hadde samme problemet, du kan jo gjøre dette: start > kjør > msconfig > oppstart(startup) > så huker du av quicktime. EDIT: Skriveleif. Endret 5. september 2004 av Overdox
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Ok, ingen andre vanlige måter? Er flere programmer jeg har måttet gjort sånn med, men ser på det som "en siste utvei" Noen ganger det kommer noen merkelige feilmeldinger når jeg bruker den der
perpyro Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Sorry men mscnfig hjelper deg ikke der. Det er alternativer i en av menyene på Quicktime player som må hakes bort, husker ikke hvilken. Quicktime player vil komme tilbake ved neste boot ved bare å slå den av i msconfig. Snakker dessverre av erfaring.
Løve Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Du kan jo prøve å laste ned BSPlayer i stedet... den stiller .mov filer, men starter ikke sammen med Windows.
Vims Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Snakker dessverre av erfaring. Fjern den fra oppstart så skal det gå greit.Har selv gjort det.Jeg brukte Tuneup2004 for å hake den av fra oppstart. Det er vist andre med annen erfaring
Swafty Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Quicktime player vil komme tilbake ved neste boot ved bare å slå den av i msconfig. Snakker dessverre av erfaring. Kanskje hos deg, men hos de fleste (inkludert meg) så kommer den ikke tilbake!
perpyro Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Heldig dere. Hos meg kom den tilbake igjen og igjen. Min versjon kom sammen med Power Director, kan være noe med det.
-Teddy- Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Den kom ikke tilbakle hos meg Btw jeg har power director jeg og Digg program!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå