Gå til innhold

Tatt i Fotoboks


underground

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Sikkert fri for film i kameraet hehe

Begynn å kjør med plastpose over skiltene :p

 

Platpose over skiltene er det dummeste man gjør. Det synes like herlig fordet.

 

På skolen var vi på besøk hos statens vegvesen. Der fikk vi se bilde av en luring som skulle kjøre fort forbi en fotoboks med pose foran skiltet. Det som var dumt var at posen blir trykt mot skiltet, og at nummeret syntes like herlig fordet.. :!:

Lenke til kommentar

Husk at hvis det var en lånt bil som tilhørte et familiemedlem så slipper dette familiemedleme å si at det er du som er på bildet. Husker ikkje paragrafnummer, men det er en lov i dette landet som sier at en kan slippe å tyste på familiemedlemmer.

 

Men når (og hvis) det forenklede forelegget kommer så betal det med glede. Tenk på de sure pengene neste gang du føler at høyrefoten blir litt tung.

Lenke til kommentar
Husk at hvis det var en lånt bil som tilhørte et familiemedlem så slipper dette familiemedleme å si at det er du som er på bildet. Husker ikkje paragrafnummer, men det er en lov i dette landet som sier at en kan slippe å tyste på familiemedlemmer.

 

Men når (og hvis) det forenklede forelegget kommer så betal det med glede. Tenk på de sure pengene neste gang du føler at høyrefoten blir litt tung.

hørt om dette jeg og.. noen som kan bekrefte/utdype?

Lenke til kommentar

Jeg finner ingen hjemmel i loven som sier at man ikke må tyste på familiemedlemmer. Det eneste stedet jeg faktisk har hørt det er hotell cæsar, den gangen jeg så på noen episoder av det.

 

Når det gjelder gjenkjenning, er det lite problem for politiet å sjekke opp førerkortet (tenker da på bildet) til de som bor på samme adresse som der bilen hører til, og de finner nok etter hvert ut som kjørte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...