whom Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Er interessert i å se en side med alle Adsl levrandør med detaljer om pris og hastighet... Vil finne ut hva som er billigst av levrandørene som er tillhjengelige i min kommune. Noen som kunne vært greie å gitt meg en god link? Takk på forhånd
finfyr Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Du kan jo være den første til å lage en slik fin oversikt over din kommune. Så har du noe å bruke helgen på
torsvb Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Pris og hastighet finner du ihvertfall på ITavisen..
whom Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Du kan jo være den første til å lage en slik fin oversikt over din kommune. Så har du noe å bruke helgen på Alle ADSL levrandører i Kvinesdal: Bluecom Combitel Dataguard/ sdsl.no Direct Connect Mimer/ adsl.no Monet MTU Link(Tidligere Exo) Multinet Nexnet Ringnett/Fastlane Tele2 Telenor Tiscali Der var det gjort... Men problemet er at jeg vet ikke hva som er billiggst av dem. Det kunne jeg funnet ut ved hjelp av en "adsl oversikt" side... Noen som har en link?
Folo Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) telepriser Endret 4. september 2004 av Folo
whom Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 telepriser Tusen takk, akkurat hva jeg så etter Jeg så litt på siden, og lurer på om jeg ikke skal gå for Bluecom.. Er det å anbefale? Jeg har Telenor nå, så må nok vente mesten 1 år pga bindingstid. Hvis jeg bryter bindingstiden til telenor. Hvor mye må jeg ut med da?
Sabbath Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hehe... Hvis du må vente et år så tror jeg prisene er vesentlig forskjellig fra nå. Vet desverre ikke hva du med ut med for å bryte bindingstiden............
Anubizzzz Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 telenor tar 1000nok for bryting av binding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå