microne Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Noen som har det VGA-kortet her? Mitt bråket ikke så mye til å begynne med, men nå bråker det no inni gampe r***! Hva kan det skyldes? Er det et kjøleproblem? Veit ikke helt åssen den vifta fungerer, men går den fortere når kortet blir varmere eller har den lik hastighet hele tiden? Går det eventuelt ann å bytte ut denne med en sånn "VGA silencer" vifte? Håper på svar fra noen med kunnskap... Endret 4. september 2004 av microne
a_sondre Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hei! Tror du kan bruke denne: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet947.htm + denn: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet628.htm Da får du en stille bra kjøleløsning.
Kevlar Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hehe, måtte nesten le litt av den. Hva annet enn kjøleproblem er det som kan få et skjermkort til å bråke?
Syar-2003 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Mitt har også fått ulyd . Når miditoweret står vanlig heger alle agp kort liksom opp/ned . Legger toweret ned på siden slik at AGP kortet står oppreist forsvinner ulyden . Tror dette er et problem med mange kort , ble slik på 9600xt kortet jeg hadde også. Er nok vifta som tar borti noe . Endret 4. september 2004 av syar2003
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) slettet Endret 4. september 2004 av LenniZ
microne Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Mitt har også fått ulyd .Når miditoweret står vanlig heger alle agp kort liksom opp/ned . Legger toweret ned på siden slik at AGP kortet står oppreist forsvinner ulyden . Tror dette er et problem med mange kort , ble slik på 9600xt kortet jeg hadde også. Er nok vifta som tar borti noe . Hadde et TV-kort rett under. Flyttet det to hakk lenger ned og nå er det like stille! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå