Bruun Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Satt og fikla litt på DC og fant pluttselig en bruker hvor jeg kunne laste ned i 25000mbit\s...1 film på 700mb tar ca 3 min. Jeg skal egentlig ha 2000 ned... Noen som vet hva som er "galt"??? Og nei, det er ikke en i nettverket mitt
FuglFøniks Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Satt og fikla litt på DC og fant pluttselig en bruker hvor jeg kunne laste ned i 25000mbit\s...1 film på 700mb tar ca 3 min. Jeg skal egentlig ha 2000 ned... Noen som vet hva som er "galt"??? Og nei, det er ikke en i nettverket mitt NOOOOOOOB! Neida. denne filen er korrupt. Så slapp av, du har bare en fattiglinje fortsatt
Bruun Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Det er på alle filene han har...Auda, alle filene jeg har lasta ned fra han er visst korrupte. My bad
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Det er på alle filene han har...Auda, alle filene jeg har lasta ned fra han er visst korrupte.My bad
Bruun Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Trodde seriøst jeg hadde 32mbit linje jeg
ArneJ. Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Trodde seriøst jeg hadde 32mbit linje jeg Lol, søk på forumet på dette og se at 1000vis har spurt om det samme. Er komprimeringa på fila som er så stor siden den er føkka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå