mirene Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg har BIG tower og trenger lengre IDE kabler,enn de som er standard. Jeg trenger tips,om butikker som selger lengre IDE kabler,enn de som er standard. navn/link til disse kablene. Takker på forhånd for alle svar.
Goebbels Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Holder det med 90 CM ?? Endret 3. september 2004 av Ktulu
STrat2k Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Vil tro at 90cm holder i masse vis i et big tower..
erikstein Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Man får ikke lengre ide kabler enn 90cm. Grunnen er jeg ikke helt sikker på, har kanskje noe med at om de blir lengre, så klarer ikke signalet å komme frem? Men 90cm burde jaggu holde i et bigtower.
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Her har du lange kabler: Sandberg 150cm hos ComputerCity
STrat2k Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Skjønner ikke helt hva du skal me lengre kabler enn 90 cm.. skal du tvinne det rundt kabinettet eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå