-Teddy- Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hva gjør denne kommandoen? Skrev dette i 1.5 en gang da noen sa at jeg skulle skrive det, og plutselig loadet CS en demo jeg hadde tatt opp tidligere, av meg som owna med awp (awm)... Hva er dette for en slags kommando???? Btw klippet jeg loada het ikke noe med awp.... :S
kverna Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 gg_money er vel en kjent pengekode som man kunne bruke før... veit ikke om den fungerer etter 1.5.. Ga deg hvertfall $16000.. gg_awp er vel at du får awp..
Veritas_ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Tar jeg ikke veil er vel. GG_money verdens mest brukte n00bmobbing.
okidoki Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 har aldri gidda å teste disse gg kommandoene selv, men jeg mistenker STERKT at man blir kicket der hvor VAC ( Valve Anticheat) er påslått.
ASDASDKL2131 Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 gg <sett inn hva som helst her, spiller ingen rolle uansett> er en console kommando som spiller av hvilken som helst demo og gir deg gjennomsnittlig fps etterpå (om jeg ikke husker feil).
-Teddy- Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Hmmm..... Hvordan kunne pc'n loade den awm movien når den ikke het noe med awp da? (tror iallefall ikke at den het noe med awp) Uanz, er ikke så farlig, bryr meg egentlig ikke....
Left Blank Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 gg <demoname> run Game Gauge benchmark using demoname if cl_gg = 1 tror det bare var et tilfelle at det hadde noe med awp a gjore. quote: gg_money er vel en kjent pengekode som man kunne bruke før... veit ikke om den fungerer etter 1.5.. Ga deg hvertfall $16000.. gg_awp er vel at du får awp.. dette er jo bare tull.. har aldri vaert en slik kommando i 1.5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå