GrinJe Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 hvor mye volt burde jeg gi mitt x800 xt fra pc for optimal ytelse uten overklokking????
FosFat Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Du trenger 350 watt og oppover. Tror 350 volt blir litt for mye...
Wizendraw Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 hvor mye volt burde jeg gi mitt x800 xt fra pc for optimal ytelse uten overklokking???? Arrester meg hvis jeg tar feil, men: Så lenge du ikke skal klokke så burde vel den volten som kommer "out-of-the-box" være nok?
GrinJe Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 altså ikke på psuen da. på skjermkortet. jeg tror den står på 1.6 nå, er det nok?
Prebo Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) hvor mye volt burde jeg gi mitt x800 xt fra pc for optimal ytelse uten overklokking???? Arrester meg hvis jeg tar feil, men: Så lenge du ikke skal klokke så burde vel den volten som kommer "out-of-the-box" være nok? Helt riktig... EDIT: skal du ikke klokke så hold deg langt unna voltmodding... Endret 2. september 2004 av Prebo
Veritas_ Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Tipper han tenkte på AGP volten jeg. Bare la den være på standard.
TDK Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Uten klokking skal du nok ikke røre AGP volten eller CORE eller MEM volten.... Men skal du klokke MYE er nok vmod en ide...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå