Gå til innhold

hvem her planlegger å spille everquest 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De første rapportene fra betatesten er at dette er et usedvanlig lett spill som setter så store begrensninger at det ikke lenger kan beskrives som et ekte MMORPG. Det eneste som får skryt er grafikken. Resten skal vistnok være en eneste suppe for causal gamere, og da er jo spillet totalt meningsløst for de som faktisk elsker MMORPG Spill.

 

Jeg vil anta at Vanguard er spillet som kan reise MMORPG fanen helt til topps for de som ønsker reelle utfordringer.

Endret av Heales
Lenke til kommentar

Har du noen referanse når du sier hvor dårlig EQ2 har blitt? EQ er jo ett av de mest populære MMORPG'ene, og jeg vil jo tro at EQ2-utviklerne både har lært av egne feil, og har fått innspill fra EQ-gamere når de utvikler 2'ern...

 

har planer om å spille EQ2, ja.. fikk så vidt testa EQ, men er litt sånn grafikk-dude som digger spill godt gameplay og med nydelig grafikk.. tror EQ2 blir bra i så måte, jeg da.. ut i fra det jeg har sett av videoer og previews... :-)

Lenke til kommentar
Har du noen referanse når du sier hvor dårlig EQ2 har blitt? EQ er jo ett av de mest populære MMORPG'ene, og jeg vil jo tro at EQ2-utviklerne både har lært av egne feil, og har fått innspill fra EQ-gamere når de utvikler 2'ern...

 

har planer om å spille EQ2, ja.. fikk så vidt testa EQ, men er litt sånn grafikk-dude som digger spill godt gameplay og med nydelig grafikk.. tror EQ2 blir bra i så måte, jeg da.. ut i fra det jeg har sett av videoer og previews... :-)

Så klart:

 

http://www.fohguild.org/forums/index.php

 

Er usikker på om du må registere deg først. Tror ikke det.

 

Dette er et forum for relativt hardcore MMORPG gamere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...