Lch Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 ftp.sunet.se har masse store og fine ting. Gå til stien /pub/games/PC/gamershell/movie/ og dra ned noe stort. ftp://ftp.sunet.se/pub/games/PC/gamershel...2-Ravenholm.zip [200MB]
tkorsvold Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 AHA AHA AHA! Tv2 web-tv stopper, NRK-streaming stopper, store filer fra FTP stopper. BitTorrent stopper midlertidig, DC++ stopper. Dette må jo være en ustabil linje, eller? Thorstein
Fury Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ja, påtide å ringe ISP for å sende en feilmelding Er ikke noe mer å lure på...
Lch Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jepp, høres nok sånn ut. Du kan også kikke i ruterloggen, du finner kanskje noe av interesse der.
tkorsvold Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Hvordan kan jeg se i ruterloggen? Måtte forresten restarte PCen akkurat nå, forbindelsen forsvant fullstendig. T
Lch Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Min Netopia-boks har følgende logger: Jeg telnetter til den, det virker som du har et webgrensesnitt eller noe. Endret 2. september 2004 av LarsC
Janivars Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ring dem og skjell dem ut.. Få ut litt aggresjon.. Jeg har ringt telenor et par ganger og klikka litt, er koselig !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå