Myklebust89 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Noen som kan ha peiling på hvorfor jeg sliter med å kjøre dette på min laptop? Det gjelder en Packard Bell EasyNote med følgende hardware: mobile AMD Athlon XP-M 2500+ 1.86 GHz 224 MB Ram S3 ProSavage DDR 32 MB (Skjermkort) Systemet er for øvrig Windows XP med Service Pack 1, om det har noe å si...
Myklebust89 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 minstekravene er da 93 MB ram og 16 MB skjermkort...
Windoge Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Om spillet sliter med lav FPS vil jeg riktig nok tro at det er maskinen din som er for dårlig. Så lenge problemet fremdeles oppstår med oppdaterte drivere altså. Når det gjelder skjermkortkravene skal du egentlig ta det litt gitt. Har selv testet CZ på et ATI Rage 128 32MB, og det hakket enormt.
Myklebust89 Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 (endret) det er ikke det som er problemet, plutselig bare stopper spillet, eller så henger det seg 100%... når det først funker, så funker det som ville f**n, men så klikker det alltid igjen! Endret 1. september 2004 av Burner89
It's me Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Passer under cs-delen av forumet. Flyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå