Gå til innhold

Genser/t-skjorte med eget trykk?


Anders1212

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yourstuff virket jo å være genialt. Men finnes det virkelig ingen måte å få teksten en vil ha på skjorta, på ryggen? Jeg har så sinnsykt lyst til å lage meg en egen skjorte, men jeg blir seriøst i tvil om jeg har lyst på det hvis jeg er nødt til å ha teksten jeg vil ha med på fronten av skjorten. :(

Lenke til kommentar
Hmm. Skulle gjerne hatt meg en genser med påskriften "Death Metal Sucks.". Noen steder som tar enkeltbestillinger, altså ÈN genser/t-skjorte, uten at det blir for dyrt?

Kjøp deg påstrykningspapir til printeren din. Da er det bare å lage designet på maskina, printe ut og stryke på. Man får kjøpt det bla. på Claes.

 

Det har nå kommet papir som blir fine på sort tøy også (før var det mulig bare på hvitt tøy).

 

Det holder ganske bra.

 

Ellers kan man jo gå til et trykkeri som driver med slikt slik vi gjorde en gang. Vi fikk laget tre skjorter hvor det stod "Vaginalsex er barnslig. Forenignen for heterosexuell butt-stuking". Brukte den på Kalvøya-festivalen, og ble tilbydt en hel del penger for den, men solgte den ikke. Idèen kom etter et hjertesukk over at det ble alltid ett eller anna damegreier på fylla som førte til bråk og tull. Derfor bestemte vi oss for å lage ei "anti-sjekke-skjorte". Den virka bare delvis..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...