Cs-mannen Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Denne meldinga får jeg opp når jeg skal spille CS:S. Har funka i nesten 2 uker nå, før idag. Hvorfor funker ikke dette, CS og alle de andre spilla funker fint.
Plomma2 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Gå på ordbok.no, Copy paste den feil meldinga, velg engelsk til norsk og se hva du får!
monstar Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Gå på ordbok.no, Copy paste den feil meldinga, velg engelsk til norsk og se hva du får! Tror ikke det hjelper han så mye...
Plomma2 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Når det er på norsk så må han jo skjønne det..
Cs-mannen Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Jeg kan jo engelsk da... men betyr det at serverne er "too busy" slik at ingen kan spille CS:S?
Plomma2 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Den er "full" enkelt og greit.. Bare vent..
tivers1 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Busy = Opptatt Handle you request = Behandle ditt ønske Ergo; Serverne er overloadet å klarer ikke å takkle alle "ønsker" Se på det som å komme inn på en soft-is butikk på 17,mai. Kasse dama er serverne De som vill ha soft is er spillerne.. Sier seg selv at hu ikke kan gi is till alle på en gang. Dermed må du vente til fålk har gådd å det er din tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå