Bull_Dogg Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 (endret) Jeg har prøvd meg litt når det gjelder multiplieren på CPU'en. Jeg har en AMD Athlon XP2200+. Denne har jeg tenkt å prøve å klokke, men når jeg skrur opp multiplieren vil den ikke boote opp windows. Jeg kommer til der windows logoen skal komme å begynne å loade windows, men jeg får bare svart skjerm. er dette et strømproblem eller er det noe annet? har forresten en Q-Teck PSU Endret 1. september 2004 av Bull_Dogg
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Q-tec = Kjøp den 400W North-saken på komplett. Myyyyyyyyyyye bedre.
Pels Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Er det virkelig PSUen da? Kanskje det kan være CPUen som ikke "klarer" en høyere multiplier..
atrax Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Har du prøvd å overklokke FSB-en istedenfor? Prøv, og fortell hva som skjer.
Bull_Dogg Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 jeg kan bare velge mellom 100mhz og 133mhz FSB den står på 133mhz... orig instillinger er 13,5x multiplier alt fungerer fint på 14x men når jeg stille opp til 15x restartes maskina når windows loadingen skal komme
Erijk Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Visst du vurdere og bytte psu, skift til en mist har denne selv ! og den er utmerket, har hatt Q-Tec og det suger !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå