Dersan Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg opplever små "glitcher" i spillet når jeg spiller. Det er vanskelig å forklare hvordan det arter seg, men spillet kjører uten problemer (har prøvd det i minste ), så det er ikke datakraft som mangler. Det arter seg omtrent slik: Det er som en smal stripe i bildet (horisontalt) som deler bildet i to på en måte, (ikke alttid hele skjermbredden) slik at ting ikke flytter seg eksakt likt, dette varer bare i et øyeblikk, men det er der nesten hele tiden i en eller annen form. Lurer på om det er noen andre som har opplevd det samme(hvis forklaringen er god nok da...), og hva jeg bør gjøre for å bli kvitt det. Har nyeste catalyst fra ati!! Håper noen har peiling!!
MrVilla Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg har også problemmer med noe lignende. Jeg har feil i bildet som ikke vil forsvinne. Uansett om jeg kjører på lave eller høye settings så er dem der. Spillet ellers flyter som en drøm. Jeg har ikke moddet eller oc'et kortet på noen måte.
Radial Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Høres nesten ut som et ekstremt tilfelle av såkalt "tearing". Er Vsync av eller på?
tante_olga Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 (endret) jeg hadde samme problem med mitt X800 pro vivo kort, men alt løste seg ved å slå på Vsync. Antell FPS vil synke litt, men det er bedre en å ha den feilen dere skriver om Endret 1. september 2004 av tante_olga
Dersan Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 (endret) Er litt fersk i gamet; åssen slår man på/av Vsynk? Endret 1. september 2004 av Dersan
Radial Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 I menyen. Gå til options, system, advanced options og Vsync er der.
Dersan Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Å der ved å slå vsynk på er problemet ute av verden!! Dette var godt å bli kvitt, irritert meg LITT. Tusen Tusen takk for hjelpen!!!!!
MrVilla Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Fikk ikke sjangs til å teste dette i går. Gleder meg til å komme hjem og sjekke om det er det som jeg også sliter med...
espeneppi Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 har samme her, funker bra når vsync er på, men da er jo fps låst til å ikke gå høyere enn 60fps. Vet at det er fordi skjermen er stilt inn til 60Hz, men noen som vet hvordan man kan få høyere fps? Er ikke noen instillinger i spillet, som man kan stille inn høyere HZ.
Radial Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Tvilsomt. Eneste jeg vet er at med com_fixedTic "-1" så begrenses ikke fps til 60. Men det hjelper jo lite hvis du kjører vsync og f.eks. lcd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå