Gå til innhold

Dedicated server-kommandoer i Battlefield


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har prøvd meg litt frem men det virker ikke, hvilken rekke følge skal jeg gjøre dette i?

 

(takker for all hjelp jeg kan få)

admin.enableRemoteConsole [username] [password] # (Enables remote access to a BF1942 Server)

 

Denne må du skrive først for at servern skal kjenne deg igjen som admin =) Husk at du må lage en bruker før du starter opp servern.

 

Men er enig med [urban] - bruk heller Server-verktøyet til www.blackbagops.com :p

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden har blitt endret slik at det er lettere å forstå hva tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

 

Originalt emnefelt var: "DediCated Server Command HJELP"

 

Jeg har også påpekt før at det er ønskelig at du bruker "redigerings"-funksjonen, i stedenfor å skrive et nytt innlegg hver gang du skal si noe. Det blir oppfattet som spam.

Lenke til kommentar

Ufattelig off-topic: (jada Tor Steinar.. Slett denna om du vil.. :p)

 

Croyfer! :D Takk for sist! Står til? Blir det noen Vietnam-klan på deg, eller sverger du enda til 1942? Jeg og zaico snakker om å stille Vietnam-lag på Artic Lan. Det hadde kunne blitt meget heftig.

 

On-topic:

 

Uhm.. Har ingenting å tilføye.. :tease:

Lenke til kommentar
ok, jeg la den i pb mappen på vietnam og den oppdaterte seg, men da jeg gjorde det samme på bf1942 så gikk det ikke, det sto at det ikke var noen pb filer der den lå, men det var da alså. vet noen hva som kan være feil? (jeg har kun installert dedicatet server på cvietnam og bf1924)

du må starte opp servern en gang før du har noen filer i pb mappa :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...