bozoc Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 kan jeg lagge flere partisjoner uten og formattere jeg gidder ikke å ta 60gb og 40gb med film og spill på en annen hdd. er det andre løsninger??
aadnk Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Det er fult mulig, dog lettest med ett tredjepartsprogram. Av de anbefaler jeg Partition Magic, men denne koster dessverre penger. Men demoversjonen skal være i stand til å utføre de fleste oppgaver som fullversjonen.
sk1rty Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) Dette har jeg også lurt på Bra at jeg ikke trodde det gikk, så 1 dag før jeg trenger å vite om det virkelig går så får jeg vite at det funker Helltreff! Endret 31. august 2004 av sk1rty
STrat2k Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Seagate Disckwizard hadde kanskje vært en ide også..
solar_panel+ Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Er på litt tynn is nå... Hvis jeg forstod kursholderen min rett, finnes det en partition magic lignende verktøy inkludert med Knoppix, sånn at du kan boote med knoppix, om-partisjonere disken(e) og så starte windows (eller whatever) på nytt. Sp+
solar_panel+ Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 hvor kan jeg få takk i knoppix? www.knoppix.org er et bra sted å starte. (Anbefaler Google for mer info ) Sp+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå