Gå til innhold

Samurai spill til pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet om det er noen kule samurai eller ninja (eller noe fra den tiden i japan eller kina?) spill? Digger den tiden i japan bare...

EDIT: Samme om det er strategi eller eventyr/action.

Endret av danger_of_death
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ett gammelt spill som heter "War Diary", det er strategi, egentlig en rip av Warcraft 1, men VELDIG bra lagd.

Ellers kanskje "Shogun: Total War" som jeg ikke har prøvd.

Skrevet (endret)
Noen som vet om det er noen kule samurai eller ninja (eller noe fra den tiden i japan eller kina?) spill? Digger den tiden i japan bare...

Det kommer VELDIG SNART en STOOOR mod til Max Payne 2 som er en sånn Katana-mod!

Den skal være VELDIG godt gjennomført, og den har lokal skade (hugge av armer, føtter, hoder osv) Og nye fiender, story-line osv...

Jeg kommer nok med en tråd når den er ferdig for nedlasting (muligens og forhåpentlig vis innen 1mnd :thumbup: )

EDIT:

Shadow Warrior!

Hehe, ja det er jo kult dog det ikke er mer enn en annen variant av Duke Nukem 3D...

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=03/09/2004 : 00:10]

Det kommer VELDIG SNART en STOOOR mod til Max Payne 2 som er en sånn Katana-mod!

Den skal være VELDIG godt gjennomført, og den har lokal skade (hugge av armer, føtter, hoder osv) Og nye fiender, story-line osv...

Jeg kommer nok med en tråd når den er ferdig for nedlasting (muligens og forhåpentlig vis innen 1mnd :thumbup: )

EDIT:

Shadow Warrior!

Hehe, ja det er jo kult dog det ikke er mer enn en annen variant av Duke Nukem 3D...

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble: There is a GOD!!!! :p

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Du kan jo spille Age Of Empires II: The Age Of Kings, og så kan du spille som Japanesere :p De har samuraier som "special unit"

Skrevet (endret)
,03/09/2004 : 00:32]
[iC,03/09/2004 : 00:10]

EDIT:

Shadow Warrior!

:dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble: There is a GOD!!!! :p

31st August 2004

Hang in there, kids!

Sorry about the delay guys, Katana is nearly done -- just a few animations and last minute checks and I think we're there. We're looking at a week, maybe two; unless there's a major setback.

Her er hjemmesiden til Maddieman (hoved mannen bak Katana modden)

http://hellskitchen.paynereactor.com/index2.html

EDIT: Hvis det var Katana modden du skilet etter da... ;)

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)

dæven metallic... Jeg har fulgt med The Real world til MP1 i nesten 2 år nå. Blir aldri nå av den modden, Uansett den bør være bra!! Er det samme teamet som har laget el?

Doh... maddieman...doh

Endret av BakaBerg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...