danger_of_death Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) Noen som vet om det er noen kule samurai eller ninja (eller noe fra den tiden i japan eller kina?) spill? Digger den tiden i japan bare... EDIT: Samme om det er strategi eller eventyr/action. Endret 31. august 2004 av danger_of_death
Thombr86 Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Kanskje ett gammelt spill som heter "War Diary", det er strategi, egentlig en rip av Warcraft 1, men VELDIG bra lagd. Ellers kanskje "Shogun: Total War" som jeg ikke har prøvd.
Balle Klorin Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Mener å huske at Onimusha ble porta til pc, men kan ikke huske om det var kun i japan. Ok samurai spill er det hverfall, finnes til ps2 hvis du skulle ha det.
alfabanan Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hva med Battle Realms? Det er jo blandet i litt fantasi og, men du finner iallefall Samurai'er der
Thombr86 Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Også hvis du har muligheten til å spille PSX, så vil jeg anbefale Tenchu (2?)
Supposedly Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Sword of the Samurai - enda eldre PC-klassiker! :!: Sid Meier har hatt en finger med i designet.
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Noen som vet om det er noen kule samurai eller ninja (eller noe fra den tiden i japan eller kina?) spill? Digger den tiden i japan bare...EDIT: Samme om det er strategi eller eventyr/action. Det kommer VELDIG SNART en STOOOR mod til Max Payne 2 som er en sånn Katana-mod! Den skal være VELDIG godt gjennomført, og den har lokal skade (hugge av armer, føtter, hoder osv) Og nye fiender, story-line osv... Jeg kommer nok med en tråd når den er ferdig for nedlasting (muligens og forhåpentlig vis innen 1mnd ) EDIT: Shadow Warrior! Hehe, ja det er jo kult dog det ikke er mer enn en annen variant av Duke Nukem 3D... Endret 2. september 2004 av MeTa][iC
[PsyFly] Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 [iC' date=03/09/2004 : 00:10] Noen som vet om det er noen kule samurai eller ninja (eller noe fra den tiden i japan eller kina?) spill? Digger den tiden i japan bare...EDIT: Samme om det er strategi eller eventyr/action. Det kommer VELDIG SNART en STOOOR mod til Max Payne 2 som er en sånn Katana-mod! Den skal være VELDIG godt gjennomført, og den har lokal skade (hugge av armer, føtter, hoder osv) Og nye fiender, story-line osv... Jeg kommer nok med en tråd når den er ferdig for nedlasting (muligens og forhåpentlig vis innen 1mnd ) EDIT: Shadow Warrior! Hehe, ja det er jo kult dog det ikke er mer enn en annen variant av Duke Nukem 3D... There is a GOD!!!!
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Du kan jo spille Age Of Empires II: The Age Of Kings, og så kan du spille som Japanesere De har samuraier som "special unit"
Hr. Jenssen Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) ,03/09/2004 : 00:32] [iC,03/09/2004 : 00:10] Noen som vet om det er noen kule samurai eller ninja (eller noe fra den tiden i japan eller kina?) spill? Digger den tiden i japan bare...EDIT: Samme om det er strategi eller eventyr/action. Det kommer VELDIG SNART en STOOOR mod til Max Payne 2 som er en sånn Katana-mod! Den skal være VELDIG godt gjennomført, og den har lokal skade (hugge av armer, føtter, hoder osv) Og nye fiender, story-line osv... Jeg kommer nok med en tråd når den er ferdig for nedlasting (muligens og forhåpentlig vis innen 1mnd ) EDIT: Shadow Warrior! Hehe, ja det er jo kult dog det ikke er mer enn en annen variant av Duke Nukem 3D... There is a GOD!!!! 31st August 2004 Hang in there, kids! Sorry about the delay guys, Katana is nearly done -- just a few animations and last minute checks and I think we're there. We're looking at a week, maybe two; unless there's a major setback. Her er hjemmesiden til Maddieman (hoved mannen bak Katana modden) http://hellskitchen.paynereactor.com/index2.html EDIT: Hvis det var Katana modden du skilet etter da... Endret 3. september 2004 av MeTa][iC
BakaBerg Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) dæven metallic... Jeg har fulgt med The Real world til MP1 i nesten 2 år nå. Blir aldri nå av den modden, Uansett den bør være bra!! Er det samme teamet som har laget el? Doh... maddieman...doh Endret 5. september 2004 av BakaBerg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå