Gå til innhold

Qxl sine utrolige forsterkere i 50000 kr klassen!


Anbefalte innlegg

ja, du leste rett. les selv:

 

"1KR: 2000Watt RMS forsterker i 50000kr-klasse

 

For å sammenligne med hvilken ekstremt kraftig musikkeffekt denne forsterkeren skyter vil jeg henvise til et tilsvarende produkt "Classé CA-401 Stereo effektforsterker" som på hifiklubben.no koster vanvittige 79.900kr: http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|90|90|124|pdetail . Brokoblet gir den ufattelige 1600 watt (mye mindre enn denne).

Sammenlign gjerne selv og du vil måpe.

 

- Selges nytt og forseglet fra produsent komplett med forsterker, brukermanual og strømkabel.

- Stereo (RMS): 2x550W/8 0hm, 2x900W/4 0hm

- Stereo (Peak power): 2x780W/8 0hm, 2x1270W/4 0hm

- Bridged mono (RMS): 1800W/8 0hm, 2000w/4 0hm

- Bridged mono (Peak power): 2550W/8 0hm, 2830w/4 0hm

- 3U rack mounting

- Overheat, overload and short circuit protection

- Innovative heatsink structure

- Accurate signal amplifier, high S/N ratio

- Frequency response: 20Hz-50kHz (0.1dB)

- Sensitivity: line 0.775V

- Distortion: <0.03%

- Input impedance: 10k ohm/20k ohm

- S/N ratio: >105dB

- Slew rate: >25V/us

- Damping factor: >400

- Dimensions (W x D x H): 485 x 445 x 130mm

- Packing dimensions (W x D x H): 550 x 540 x 230mm

- Net weight: 31kg

- Gross weight: 32kg

 

- Toppmodell! Har alt! Et teknisk vidunder!"

 

Les mer på

[Link til auksjon er fjernet]

 

så da tenkte jeg, kan dette være en bra forsterker? i så fall må vel alle slå til!!!? for en så kraftig forsterker har i hvert fall jeg god bruk for... er det noen som har prøvd den? mistenker at dette bare er en billigprodusert jallaforsterker som blir ødelagt med en gang. men hva sier dere?

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

denne fosterkeren går ikke for mer enn 4000 på qxl, det kan jeg love deg! har vært et uttall slike forsterkere auksjonert på qxl i det siste, alle solgt av samme bruker! den eneste muligheten for at én qxl bruker har kommet i besittelse av så mange forsterkere i den påståtte prisklassen, slik jeg ser det, er at det enten er en ``billig jallaforsterker`` som du kaller det, eller tyvegods.

 

men hvem har bruk for en sinnsjuk forsterker som det uten at de driver en bar eller annet utested? :nei:

 

faktisk vil jeg tro at den ikke kommer mye over 3000.- den første for salg (1 uke siden) gikk for 3600, om jeg ikke husker selv.

 

men for all del, dette kan jo være ett skikkelig røverkjøp, hva vet vel jeg?

grunnen til at de går så billig, kan jo være fordi ganske få har bruk for så kraftig forsterker.

Endret av burgerbob
Lenke til kommentar

Pisspreiket er at denne forsterkeren utklasser "Classé"en og at reklameobjektet er i 50000kr-klassen.

 

Til tross for at jeg ikke kjøper hifi-guruenes retorikk er ikke de to nevnte produkter sammenlignbare.

 

I tillegg kan du ansett deg selv som skutt :cry: da jeg aldri før har gått til det skritt å rapportere noen (selv om jeg tidvis har vært fristet).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...