Gå til innhold

Oppgradering av K700!


Fela

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å oppgradere FW til SE K700 min!

Dro i dag ned til Mobilfiksern i oslo for å gjøre dette, men da de sa det kom til å ta 3 dager gadd jeg ikke levere inn tlf. Er det andre steder i oslo som man kan oppgradere tlf uten at det tar så lang tid??? Det var gratis å oppgradere tlf der, koster det noe noe annet sted???

 

Hvis jeg skal gidde å levere tlf inn på oppgradering i 3 dager må dette ihvertfall bli fiksa:

#Bildene på tlf kan vises over hele skjermen

#Når jeg tar tlf når noen ringer: at det ikke tar 10sek fra jeg trykker på knappen til jeg får kontakt med personen som ringer.

# Og eventulet gjøre tlf bedre

 

Noen som vet om dette er fikset på de nyeste FW? Og eventuelt om det er noen bugs på disse???

 

Hvordan kan jeg sjekke hvilken FW jeg har på tlf? Og hvor kan jeg sjekke hva det nyeste FW er og eventulet hvilke forbedringer som er gjort????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på hvordan man sjekker hvilken fw versjon man har

 

 

Mne på min kommer over hele skjermen unntatt helt øverst og nederst siden formatet på bildene ikke passer til bli så avlange.

 

Men når jeg tar telefonen tar jeg den med en gang da hvertfall. Null ventetid der. Men når jeg snakker er det noen ganger lyden er utrolig lav. Aner ikke hvorofr. Volumet står på det høyeste og det skjer bare innimellom. Plutselig går lyden opp til vanlig igjen. Litt iriterende. Noen som vet hvordan jeg fikser det??? Må jeg sende den inn?

Lenke til kommentar

Har tatt bilder med den størrelsen og den såkalte utvidete bildestørrelsen!!! men den dekker førtsatt ikke helt opp... Det er layout kanten + en like stor del som er sort!!! Dette er kjedligst vis jeg skal ha bildet som bakgrunn :mad: Men de mottatte bildene som jeg har fått over mms og bluetooth dekker ikke en gang ut til siden :( Mens bildene som lå inne på fra før av dekker hele skjemen untatt "layout-kanten"!!! :hmm:

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut at hvis jeg roterer bildet etter jeg har tatt det fungerer det av og til at bildet blir vist over hele skjermen ved fremvising men ikke som bakgrunnsbildet.

 

Når bildet er lagret kan jeg gå inn på "MER" på bildet under "BRUK" ligger det to muligheter som ikke jeg får brukt: "ENDRE" og "ROTER" det står at de ikke er tilgjengelig for øyeblikket :hmm: blir disse mulighetene ordnet hvis jeg oppgraderer FW????

Lenke til kommentar
Når bildet er lagret kan jeg gå inn på "MER" på bildet under "BRUK" ligger det to muligheter som ikke jeg får brukt: "ENDRE" og "ROTER" det står at de ikke er tilgjengelig for øyeblikket  :hmm: blir disse mulighetene ordnet hvis jeg oppgraderer FW????

Viss du endrer bildestørrelsen til 320*240 så skal både endre og rotere fungere. Det gjør det ihvertfall på min.(FW. R2l). For å sjekke FW., Trykk >*<<*<* , så serviceinfo, så programvareinfo.

( >= Joystick Høyre og <= Joystick Venstre)

Endret av sek700iafc
Lenke til kommentar
Så sleip er det ikke da. Kan ikke klandre et verksted for å ta penger for ting. Koster dem ikke direkte å åpne opp mobilen og konstantere at det er noe galt med den, men det ksoter det også

Jo, det er sleipt, oppdateringen er i utgangspunktet gratis innenfor garanti tiden. Koster ikke noe hvis du ikke vil ha det gjort fort...

 

Når de skal åpne telefonen for å konstantere om det er feil på den koster det kun noe hvis det er en feil som du kan klandres for, ikke hvis det er en garantisak som fabrikken skal dekke.

 

Det er litt forskjell på dette også, når du oppdaterer en SE telefon kobler du bare inn en spessiell kabel under telefonen og trykker på noen knapper i et PC program.

 

Det beste er å satse på en lokal mobilbutikk som har god service kan nevne Telehuset i Moss som et godt eksempel, der gjør de det mens du venter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...