Gå til innhold

Hva er bra eller dårlig med Anarchy Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går litt tregt i dag pga. releasen av Alien Invasion.. Er ganske mye å laste ned for de som ikke har cd'ene, rundt 270mb eller no..

Hmm, virker nå som jeg har lastet ned 300MB med bare patcher, og jeg har de to første cd ene.(men ikke AI) Jeg slapp å laste det ned 2 ganger heldigvis, det var bare at den startet patcingen.

 

Veldig mye taster og kontroller å lære seg her da, irreterer meg at kamera ikke går in i 1 p.s når man havner i kamp. Virker ok, har ikke fått spilt så mye.

Lenke til kommentar

Har forsåvidt prøvd alle de store MMORPG'ene som er blitt released de siste årene (SWG, FFXI, DAOC osv. osv.) men synes fortsatt ingen av de er i nærheten av Anarchy Online. Det kan virke ganske overveldene i begynnelse med mangen valgmuligheter og skills, men det er hovedgrunnen til at jeg forsatt spiller det etter 2 år. I enkelte butikker kaster de nesten Shadowlands (ekspansjonen som kom før Alien Invasion, inneholder allt utgitt frem til Shadowlands) etter deg. Har sett det både til 50,- og 100,- og det inkluderer 1 måneds gratis spilling. Vel verdt å prøve spør du meg :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har prøvd anarchy online i noen uker nå,er ikke kommer så langt, men har rukket og prøvd ut forskjellige breed og profession.

 

Først kommer man på øya(level 1-5 eller mere)så kom jeg til roma og subway,men etter level 24-25 kommer man ikke inn der lengere ?hva gjør man nå,tar oppdrag(Missions) til level 211 ?fins det noe andre plasser hvor man kan forsette og sloste på små områder ?

 

Ja,har lest Beginners Guide og litt på forumer,men finner lite innformasjom hva jeg gjør videre..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

*ønske drømme om at AO kommer med en ny og oppdatert grafikkmotor*

 

 

 

 

Den som er der nå bruker ikke grafikkortet om trent....

 

men men....

 

 

 

 

Om det er noen som gamer på Rubi-Ka 1 så er det mulig å fange meg med å skrive /tell Locci "message" :)

Lenke til kommentar

Har også hivd meg på 1 year free trial på Anarchy Online, foreløpig er jeg rimelig hekta for å si det sånn ;-)

 

3dmotoren er nok ikke av det beste, men det sies at de driver å jobber med en update på dette.. ?

 

Holder forøvrig til på Rubi-Ka 1, så hvis noen spiller der og har lyst til å teame, send en melding til brind =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...