Cloud Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) Er på leiting etter andre maps til css en de_dust. Når jeg spiller online så ser jeg at noen få servere har f.eks. bada_aztec. Er det mulig å laste ned disse mappene, eller hva er det egentlig? Og kan noen da gi meg en link? Ps. Er det ikke på tide å oprette en egen css underdel på forumet? EDIT: Topic er endret Endret 31. august 2004 av Cloud
Hr. Jenssen Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Er på leiting etter andre maps til css en de_dust. Når jeg spiller online så ser jeg at noen få servere har f.eks. bada_aztec. Er det mulig å laste ned disse mappene, eller hva er det egentlig? Og kan noen da gi meg en link? Ps. Er det ikke på tide å oprette en egen css underdel på forumet? Sett spørsmålstegn etter topic, så tror ikke folk at du poster dem ut! TIL MODERATORER: Det er vel ikke ulovlig å lage maps til cs:s, selv om at det ikke har kommet ut noen fullversjon? Og hvis det ikke er ulovlig, så er det jo heller ikke ulovlig å linke til flere maps! Eller?
Arne And Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Uten å referere til noen direkte linker (vet ikke om jeg bryter retningslinjene ved å gjøre det eller ikke), kan jeg ihvertfall bekrefte at det er mulig å laste ned CS: Source brettene Aztec og Office, i tillegg til Dust.
Left Blank Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 ma si at disse brettene ikke er de offisielle css brettene, det er bare conversions av 1.6 eller cz brettene.
Shaper^ Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Noen som har noen linker der jeg kan laste ned disse mappsa, er dødelig lei døst nå!
the_zombie Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Se på hl2world forumene, der ligger alle som har kommet ut til nå..tror de ligger på "Community release" eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå