Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle gjerne hatt gratis gmail jeg også. Fikk invite for noen måneder siden, men dum som jeg var, visste jeg ikke at det var tidsbegrensning på noen uker :(

 

Hvor får dere dem ifra?

 

Hvis det er noen som har noen igjen, sier jeg ikke nei til en jeg altså.

 

Er bare å si ifra her, i en pm eller mail.

 

God Jul

Etter at man har registrert seg som Gmail bruker får en (kanskje) noen invites. Det er ikke alle som får.

 

Hadde du giddet å lest en post de siste 116 sidene så hadde du sett at de færreste her gidder å "jobbe" for at folk skal få invitasjonene (les: sende en PM til deg med invitasjon) du må desverre sende en PM til en som tilbyr. Da får du nok en invitasjon rimelig kvikt.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt gratis gmail jeg også. Fikk invite for noen måneder siden, men dum som jeg var, visste jeg ikke at det var tidsbegrensning på noen uker :(

 

Hvor får dere dem ifra?

 

Hvis det er noen som har noen igjen, sier jeg ikke nei til en jeg altså.

 

Er bare å si ifra her, i en pm eller mail.

 

God Jul

Etter at man har registrert seg som Gmail bruker får en (kanskje) noen invites. Det er ikke alle som får.

 

Hadde du giddet å lest en post de siste 116 sidene så hadde du sett at de færreste her gidder å "jobbe" for at folk skal få invitasjonene (les: sende en PM til deg med invitasjon) du må desverre sende en PM til en som tilbyr. Da får du nok en invitasjon rimelig kvikt.

Ja. Gorde også det. SPurte bare siden jeg trodde hadde invitene gikk veldig fort, og at de som annonserte ikke hadde igjen.

 

(Men ja, kunne jo egentlig tenkt meg frem til at det var lett å få tak i en invite når tråden er så lang som den er, jeg leste bare den siste siden med poster)

 

:blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...