Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått en eneste invite på 3-4 uker nå. Etter jeg delte ut den siste, har det ikke kommet fler. Har brukt mailen aktivt, så det har ingenting med det å gjøre. Har dem sluttet å gi flere invites?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har ikke fått en eneste invite på 3-4 uker nå. Etter jeg delte ut den siste, har det ikke kommet fler. Har brukt mailen aktivt, så det har ingenting med det å gjøre. Har dem sluttet å gi flere invites?

Har vært oppe å gått siden 10. oktober, har fremdeles ikke sett noen invites. Har sikkert alle testerne de trenger da, er vel ikke så lenge til det blir lansert antagelig :shrug:

Gjest Slettet+891234
Skrevet
er d noen som har en gmail invite itl meg?! trenger dn veldig!

Skriv som folk, så skal du få. :)

Skrevet

Jeg lurer på hvordan noen kan forsvare at en trenger en Gmail adresse veldig :p

Hvis noen leser denne posten kan de jo sende meg en PM så skal jeg sende en Gmail invitasjon tilbake.

Gjest Slettet+891234
Skrevet
Hmm... Ingen som sende PM til meg...

Får vel edre på det.. De 2 første som sender får invite.

Hva var det jeg sa? :whistle::p

Skrevet
Hei hei! kan noen si meg hva Gmail er? Og hva som er så spesielt med d!

Gmail er en annen form for Hotmail, bare at du ikke får all den dritt spammen og du har 1 Gigabyte med lagringsplass, ergo du behøver ikke slette mail før etter en god stund.

Vel og merke er det i Beta stadiet enda, men det ser meget bra ut.

Gjest Slettet+891234
Skrevet

Jeg fikk akkurat min første spam-mail på gmail. :(

Skrevet

Er det slutt på å få nye invites? Har gitt bort så mange siden jeg fikk konto for flere måneder siden og det har alltid kommet nye inviter etterhvert, nå er jeg fri...

Bare lurer... ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...