Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gmail har flyttet "You have X Gmail invitations. Invite a friend to join Gmail!" linken til den blå linjen øverst midt på siden hehe, skjønnte ikke hvor mine 6 invites hadde blitt av :p

Hvor ? :blink: kan ikke se det jeg.. ta en screenshot plz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor finner dere Invites'ene deres ?? jeg kan ikke se en dritt på accounten min.. plz. nån forklar hvor den er eller send en screenshot hvor den er!

Skrevet
hvor finner dere Invites'ene deres ?? jeg kan ikke se en dritt på accounten min.. plz. nån forklar hvor den er eller send en screenshot hvor den er!

gmail.jpg

Skrevet (endret)

Hva mener du med det? kan den komme om noen dager ? eller hva mente du? :ermm:

Kom 6 stk etter 2 dager hos meg

Sende å motta noen mail på kontoen hjelper sikkert..

Skal ikke si det sikkert men på den andre kontoen jeg har er det ikke kommet invite enda..og den er ubrukt til nå

Endret av taz
Skrevet

Hva mener du med det? kan den komme om noen dager ? eller hva mente du? :ermm:

Kom 6 stk etter 2 dager hos meg

Sende å motta noen mail på kontoen hjelper sikkert..

Skal ikke si det sikkert men på den andre kontoen jeg har er det ikke kommet invite enda..og den er ubrukt til nå

Hmm.. :no: håper jeg kommer til å få!

Skrevet

Er det noen andre som måtte vente en dag elelr to for å få invites ? eller fikk dere det med en gang dere fikk selv en invite å laget en bruker ?

Skrevet (endret)
Er det noen andre som måtte vente en dag elelr to for å få invites ? eller fikk dere det med en gang dere fikk selv en invite å laget en bruker ?

Gått 4 dager her. still no invites :(

Endret av LilleG
Skrevet

Gått 4 dager her. still no invites :(

Crap! :no:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...