~Alex~ Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) Hei jeg har laget en norsk chate kanal på eclipse den heter NORWEGIAN vi har en del brukere fra forumet som er der. Jeg bruker den CItrus Noen andre som bruker den? Vet om: en god del nå orker ikke update navnene. Bare join:) Endret 27. september 2004 av ~Alex~
Akira Kurosawa Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 fysjom du glemmer jo meg din egen skolekamerat
~Alex~ Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 (endret) /\ | Piotrus bruker den også... Edit: Stave Leif Endret 30. august 2004 av ~Alex~
Playmaster Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 fysjom du glemmer jo meg din egen skolekamerat Pwned!
Prnkstr Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) jeg er med....spiller med en trail person nå da mens jeg venter på galaxies i posten nå... Heter Eirk Sand i spillet...sees der inne en gang da! Btw: Hvordan kommer jeg inn dit? Endret 31. august 2004 av Prnkstr
~Alex~ Skrevet 31. august 2004 Forfatter Skrevet 31. august 2004 (endret) Høyre klikker på chat tabbene og velg join chat chanel, under "Eclypse- chat public for this galaxy" finner du under N NORWEGIAN, velg NORWEGIAN og trykke på knappen på venstre side av skjermen hvor det står "join chat channel" Endret 31. august 2004 av ~Alex~
~Alex~ Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 Poster så denne tråden ikke skal bli slettet:) søker fortsatt flere folk til NORWEGIAN
~Alex~ Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Sosial kalles det på fint norsk- Prøver bare å få starte noe litt kult mellom norske på servern, men å da bli kalt desperat har jeg liten hvis ingen forståelse for. Hvis jeg ikke hadde kjent deg Real life og vist hvor mye crap og useriøse ting du poster så ville jeg vel tatt posten din som noe sikkelig dritt. Ikke alle som kjenner deg, så kanskje på tide å tenke før du poster. Noe jeg prøver desperat å bli flinkere til ATM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå