Gå til innhold

One Price Kontant


Anbefalte innlegg

Nå kommer Mobilfabrikken med et kontantkort:

 

Samtalepris pr minutt* 0,99

Pr SMS 0,49

Pr SMS mottakskvittering 0,33

MMS 2,39

GPRS pr Mb 6,00

Samtalestart 0,58

Oppringning til telefonsvarer 0,99

Viderekobling til telefonsvarer 0,00

Fast betaling pr måned 0,00

Etablering 299,00

Fakturagebyr** 0,00

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fakturagebye 0? Kommer vel ingen faktura i det hele tatt når det er kontantab.

Har du link til hjemmesiden ?

Greia her er at du kan velge mellom forhåndsbetaling eller faktura/krefittkortsbetaling etterskuddsvis. Om du velger etterskuddsbetaling ser det ut som om det blir lettere å bruke mobilen i utlandet enn om du velger forhåndsbetaling. Uansett, det er ikke lett å få så mye info om bruk av mobilen i utlandet på one sine sider. Burde fikses snart.

 

Hjemmeside: http://www.onemobile.no

 

Bruker one selv, men har one busy (utgått abonnment). Er så langt fornøyd, alt funker som det skal. Mangler bare informasjon om utenlandspriser.

Lenke til kommentar
Ja, da skal du bruke GPRS mye! Du ringer ikke mange minuttene før "forspranget" er tatt igjen. Det nytter ikke å se seg blind på en pris, når det er helheten som gjelder! :yes:

Helt riktig. Det en må ta med i regnestykket er at en slipper (det jeg synes er) et stressmoment med å forhåndsbetale med one price. Jeg synes det er verd å betale litte grann eksra for (dog kankje ikke 20 øre pr. min).

 

En annen ting med one er at oppstartsavgiften er den billigste i markedet! 58 øre. Bare 1 øre billigere enn de fleste, men likevel billigst.

Lenke til kommentar

Forhåndsbetaling er vel egentlig ikke noe stressmoment? Det er jo bare en vanesak? Hadde denne litt rare følelsen først jeg og med å gå fra post pay til pre pay. Men det viser seg at man blir (i allefall jeg) litt mer bevisst på forbruket. Egentlig mye mer stress å ikke vite hvor stor regning du får når du ikke har oversikt? :hmm:

Lenke til kommentar
Forhåndsbetaling er vel egentlig ikke noe stressmoment? Det er jo bare en vanesak? Hadde denne litt rare følelsen først jeg og med å gå fra post pay til pre pay. Men det viser seg at man blir (i allefall jeg) litt mer bevisst på forbruket. Egentlig mye mer stress å ikke vite hvor stor regning du får når du ikke har oversikt? :hmm:

Det er vel veldig individuelt. Jeg pustet lettet ut når jeg gikk over fra kontantkort til abonnement på slutten av 90-tallet. Tror ikke jeg vil tilbake til forhåndsbetaling. Dessuten er det greit med etterskuddbetaling når en bruker mobilen en del i utlandet.

 

Det er i alle fall slik jeg føler det. Det er nok sikkert flere med meg siden one tilbyr både forskudds- og etterskuddsbetaling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...