Gå til innhold

Nytt headset. Max 500kr.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal ha nytt headset siden mamma klager over lyd. Kan bruke max 500kr. Det skal brukes til å høre på musikk og spille med. For de som lurte skal det være mikrofon på.

Endret av king_of_kong
Videoannonse
Annonse
Skrevet
disse her er bra! :thumbup:

koss

mener det er noe av det beste i den prisklassen!

Egentlig var de vanvittig stygge, men det er bare meg. De hadde ikke mikrofon heller. (Tror jeg da.)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Ja, de er litt stygge(smaksak;)) og nei, ingen mic.

Men du kan jo ta en titt i prisguiden å se om du finner noen da. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Koster portapro bare 300kr :dribble:

Hva med sennheiser px100, men de er også uten mic

De ser litt bedere ut og har samme lydkvalitet eller bedere(etter hva jeg har hørt)

Skrevet (endret)

De er syykt gode... Spesielt til den prisen... Du syns kanskje ledningen er for kort, men det ordner du ved å ta en tur på Clas Ohlson og kjøpe en skjøtekabel han-hun (gjerne gullkontakter) + en sånn mikrofongreie som du f.eks. kan feste på skjermen, sånn stavgreie...

EDIT: Ellers så har vi jo det klassiske Trust-Bass-40 et-eller-annet, som koster vel en 250 kr, med mikk, men de er ikke av verdens beste kvalitet. Selv sitter jeg med Plantronics Audio 90 som koster mellom 4-500 kr, og jeg er meget fornøyd... De har konge mikk...

Endret av surbz00r
Skrevet

Brutter har jo KOSS UR20, og jeg tenkte faktisk på at: dæven de er jo geniale, billige (250-300 kr) Gode å ha på øret, demper lyd + at de faktisk har litt lyd i seg.. :yes: Kjempefint alternativ hvis du skal ha noe som ikke er så dyrt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...