Gå til innhold

Fps drop etter en dag eller 2


Anbefalte innlegg

jah , topic var litt rar men uanz ..
har installert cs steam , men når datan har vert på i noen dager får jeg dårli fps ..
hørest jo helt mongo ut men når jeg restarter datan får jeg 100 fps konstant , men når jeg har hatt den på i 1-2 dager kan den droppe helt ned i 50 fps ..
noen som vent hva som feiler ? :p ..

har forresteen defragmentert alle diskene mine :)


se maskinspecs på userinfo =)

thx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjører win2k ..

liker ikke å reboote :p .. hehe , det virker så unødvendig ..

dette begynte for ca en uke siden , har ikke skjedd før .. vet ikke hva som gjør det ..

har fjernet all spyware som var mulig å finne på datan , får vente en stund å se om fpsen holder seg :p .. hehe

 

 

Edit : leifz0r

Endret av ViperOz
Lenke til kommentar

hmm , har testet mere nå , ingen effekt med noe ..

får ned i 50 fps på baner der jeg skal ha 100 , går fint å raskt i ca en dag etter jeg har rebootet men så blir der føkka igjen :S ..

har ikke vert sann før , det begynte for en uke eller 2 siden

 

noen som har noen kloke forslag ?

Lenke til kommentar

Heisann, Min teori er (Siden jeg ikke er sikker) er at, Når du har pc'n på i 2 dager, så blir jo alt i maskina varmt, trenger ikke være høy temperatur, men den blir varm, å varme ting blir utvidet, så, når maskinen din har stått på i 2 dager, er alt utivdet Ikke masse, kansje en 1/3 av en millimeter, og at rammen har stressa på, så når du rebooter pc'n får den en halv sekunds pause, så den slutter å arbeidet, så når maskina starter opp igjen, ta da, fiksa, masse rart her i teksten min, men det er jo en ide til hva som skjer maskina.

 

Viss dette ikke var svaret du ville ha, kan du jo altids PM'e Meg.

 

-Elizabeth :love:

Endret av Gainwardseifer
Lenke til kommentar
jo det er det ... men er jo uansett kjekt å vite hvorfor den blir så treig etter 1-2 dager , det var det jeg lurte på , ikke at jeg kan skru av og på datan , dette visste jeg fraførav ..

Hva er problemet med å restarte? Hvis ingen "freeRAM"-programmer virker finnes det nok ingen annen løsning enn å restarte. Rammen blir brukt opp!

Lenke til kommentar

nå har jeg 600 ram ledig , og cs kjører som en suppe som har stått i 3 måneder ..

har nå hatt på datan i 3 dager ..

 

jeg vet at jeg midlertidig fikser det når jeg restarter , men det var ikke derfor jeg spurte ..

vil gjerne finne ut hvorfor det skjer , har ikke hatt noen problem med dette før ..

Lenke til kommentar
nå har jeg 600 ram ledig , og cs kjører som en suppe som har stått i 3 måneder ..

har nå hatt på datan i 3 dager ..

 

jeg vet at jeg midlertidig fikser det når jeg restarter , men det var ikke derfor jeg spurte ..

vil gjerne finne ut hvorfor det skjer , har ikke hatt noen problem med dette før ..

Jeg vet ikke om Windows teller med oppbrukt ram som ikke brukes lenger, men dette er garantert noe med rammen å gjøre. At det ikke har skjedd før har vel noe med hvilken programmer du bruker. Nettop begynt med Photoshop f eks?

 

Og betyr 600 ram, 600mb ram ledig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...