Gå til innhold

Har Netshop og Komplett tatt kvelden ?


Anbefalte innlegg

Arrrgh ..... :mad::mad:

 

Flere som ikke kommer inn på Netshop eller Komplett ?

Skal akkurat til å bestille endel utstyr denne fredelige natten, men kommer ikke inn på sidene deres gitt ..... :no:

 

De er vel oppe snart igjen da håper jeg .....

 

 

 

 

EDIT ; Skriveleif .....

Endret av Digitize
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arrrgh ..... :mad::mad:

 

Flere som ikke kommer inn på Netshop eller Komplett ?

Skal akkurat til å bestille endel utstyr denne fredelige natten, men kommer ikke inn på sidene deres gitt ..... :no:

 

De er vel oppe snart igjen da håper jeg .....

 

 

 

 

EDIT ; Skriveleif .....

Ser ikke værre ut.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vi har sett mange forsøk på snikreklame på forumet, men dette er ikke engang forsøkt kamuflert.

 

Virkelig klossete. @onlinedata:Dette innlegget kostet dere nok mange kunder. Dessverre. Anbefaler en titt i retningslinjene. Positivt er det at dere i det minste ikke prøver å lure forumbrukerne til å tro at dere er en kjempefornøyd kunde, men dumt var dette likevel.

 

EDIT: Skal det konkurreres på webshop-markedet må dere nok gjøre noe med prisene deres. Og flash-introer er ikke særlig kundevennlig. Ingen som liker slikt crap, bortsett fra webdesignere som skal ta betalt for å lage det.

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Hva går det av dere egentlig? onlinedata hadde tydeligvis ikke lest retningslinjene for forumet, og tråkket i salaten i første post. Det kan selvfølgelig tilgis. Men jeg skal vedde en finger på at INGEN av dere som nå åpna kjeften for å klage på onlinedata, har lest de nye retningslinjene selv engang! Så hold kjeft, og gi dem en sjanse!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...