Gå til innhold

Z600, K700i eller E700?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk både Z600, (som jeg skal selge) og K700i, og batterilevetiden til Z600, er MYE bedre enn K700'n..

 

Synes faktisk skjermen til Z600 også er bra, virker som den er mer fargerik enn K700, selv om denne er mye skarpere-pga høyere oppløsning!

 

Knappene og design messig heller jeg til K700i...

 

Og minne på Z600 er ikke allverden, ei heller kamera

 

K700 har jo tross alt Mp3, videofunbksjon, og bra kamera og radio (som er glimrende!)

Ikke rart batterilevetiden er kort kanskje?!?

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Hei.

Min gamle mobil har begynt å skrante litt, så er derfor på utkikk etter en ny. Har sett en del på SE Z600, SE K700i og Samsung E700.

Jeg vil gjerne ha noen råd og hint angående disse telefonene. Er litt skeptiske til alle sammen, samtidig som jeg sikler på dem alle.

 

K700i har jo masse flotte ting, radio, mp3 og video inspilling, men har også hørt at "alle" som har den klager på batteri levetid, og sier den må lades hver natt. Noe som er helt uaktuelt! Batteriet skal holde i minst 3-4 dager med vanlig bruk. Da mener jeg med noen sms om dagen, og noen korte telefon samtaler, og kanskje så vidt litt kamera bruk.

Hvis dette med batteri levetiden til K700i er tilfellet så er det IKKE aktuelt..

Taletid, maks: 7 timer

Standby, maks: 360 timer Er hva som står om K700i.... Så skjønner ikke helt.

 

Z600 er også litt interessang på en måte, og det samme med Samsung E700.

 

Takknemmelig for råd, og erfaringer fra dere andre

Hvis du først har råd til E700 så kan du jo like godt spandere et par hundrelapper til på Motorola V600. Den har alt det E700 mangler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...