Xanitra Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 http://www.ripdigital.com om du har en 10 CD'er, er jo saken grei... Men har du over 200 CD'er kan disse folka være til hjelp. De brenner alt for deg, å sender deg DVD og (evt) harddisk tilbake til deg:) meget hendig, ikke sant?
andesam Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 hen hvorfor konverterer de til mp3? de burde hvertfall ha .ogg i tilegg, bedre kvalitet.
Xanitra Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 tja, på 224 kvalitet bør det vel gå bra regner jeg meg. verken ogg, eller mp3 kommer halveis til CD kvalitet uansett.
diskvask Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Nåh ja, mp3 laget på en skikkelig måte er slettes ikke langt i fra CD-kvalitet. Det ser ut som om man selv kan velge codec og innstillinger også, men det står ingenting om hvilken ripper som blir brukt og det er vel så viktig som valg av codec/innstilling. Hvis man er lat, har lite tid og i tillegg har penger å brenne så kan dette være interessant. Men for en audio geek som kjenner til eac, hydrogenaudio, og besvergelser ala "APS" så gjør man gjerne operasjonen selv.
andesam Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 tja, på 224 kvalitet bør det vel gå bra regner jeg meg. verken ogg, eller mp3 kommer halveis til CD kvalitet uansett. men ogg tar mindre plass i forhold til kvaliteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå