Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Chello PLUSS mail


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt og lagt inn en mail til fra min kundeservice konto. Har skrevet passord og alt. Dette gjorde jeg ca klokken 11 om morran i dag, men kan fortsatt ikke logge meg inn på mailen. Må jeg aktivere den noen steder? Når jeg går inn på kundeservice igjen står det at ingen er under oppretting eller sletting, men at det er to epostadresser. Det gamle og den jeg har laget, men jeg kan fortsatt ikke logge meg på. Har Chello Pluss. Det står også at jeg har brukt to av 5 mail. Hva er problemet?

 

Takker på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres så "internt" ut at jeg ville kontaktet UPC eller hvem som nå driver dette. Det kan ofte gå litt tid før du får opprettet epostkontoer på ulike tjenester, se om du finner noen FAQ eller liknende

Skrevet

Sto ikke mye om det men når jeg må vente 5 og halv time er vel litt drøyt... det står ikke en gang at den er under oppretting men at den er der. Altså at den er "ferdig"

Skrevet

Nei jeg bruker det som står foran @chello.no

 

Fortsatt ikek tegn til det, men der jeg skulle regge meg brukte jeg pappa sin allikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...