embark Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Er det noen som vet hvor jeg får tak i lan cheats til tft? Jeg har prøvd å google etter det, men fant ingenting. Jeg og en kompis skal kødde oss litt på en no limit bane, hvis dere skjønner. :!:
Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Er det noen som vet hvor jeg får tak i lan cheats til tft? Jeg har prøvd å google etter det, men fant ingenting. Jeg og en kompis skal kødde oss litt på en no limit bane, hvis dere skjønner. :!: prøv WWW.TRAINERSCITY.COM
BrokenTomato Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Skal dere spille en nolimits bane? Ellers er det jo maphack og finne tror jeg?
FredrikFtw Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 risikerer litt når du bruker maphack og lignende da..
Zindre- Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 maphack på battle.net = ban 4ever Det er ikke sant. Tror du bare blir utestengt fra ladder i noen månder først og hvis du gjør det igjen blir du bannet for livet. Sånn var det i allfall til en av kameratene mine.
GoWest] Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Flere som har blitt banned på grunn av maphack, men tror de bare benner akaen ikke cd-key, brukte maphack de siste dagene på 1.16 jævli kult
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 ' date='22/09/2004 : 14:30'] Flere som har blitt banned på grunn av maphack, men tror de bare benner akaen ikke cd-key, brukte maphack de siste dagene på 1.16 jævli kult Ja, det tenker jeg var gøy ...
lenny^^ Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 maphack på battle.net = ban 4ever Ein kompis av meg map hacka, han mista bare accounten, men han blei ikkje banna, litt synd, for han hadde spelt over 1000 kampar og maphacka bare den eine kampen
uberhunter Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 bann de selv om de har spillt 20000 kamper før.. alle cheatere fortjener straffen de får..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå