Gå til innhold

Hvor ofte på McDonalds ?


Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jobber på kjøkkenet..

 

 

da er det kanskje fristtene å ta en bit av en eller annen hamburger :)

Jeg jobber på burger king, å nei, det er veldig skjeldent det frister å ta en bit av maten. Du står å lager de flere timer i strekk, og med mindre om jeg er VIRKELIG sulten, så er det skjeldent en burger som sikkelig frister. Dessuten er det som oftes rimelig mye å gjøre, så du rekker nesten ikke å tenke på at du vil ha mat.

 

For og gi et bilde da, så lager jeg en dobbel chees burger på 34 sek (da er 7 sek i mikroen inkludert! ), fra jeg for beskjed om å lage den. En Whopper Ch, går på 39 sek.

 

Kjekkt med å jobbe der, er jo da at du kan drive på med å eksprimentere med forskjellige typer salter, mayoneser, Nachos ( JA! NAM! passer dritt bra på burgere ) osv.....

Lenke til kommentar
Jobber på kjøkkenet..

 

 

da er det kanskje fristtene å ta en bit av en eller annen hamburger :)

Jeg jobber på burger king, å nei, det er veldig skjeldent det frister å ta en bit av maten. Du står å lager de flere timer i strekk, og med mindre om jeg er VIRKELIG sulten, så er det skjeldent en burger som sikkelig frister. Dessuten er det som oftes rimelig mye å gjøre, så du rekker nesten ikke å tenke på at du vil ha mat.

 

For og gi et bilde da, så lager jeg en dobbel chees burger på 34 sek (da er 7 sek i mikroen inkludert! ), fra jeg for beskjed om å lage den. En Whopper Ch, går på 39 sek.

 

Kjekkt med å jobbe der, er jo da at du kan drive på med å eksprimentere med forskjellige typer salter, mayoneser, Nachos ( JA! NAM! passer dritt bra på burgere ) osv.....

hehe.. enig..

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg syns den "supersize me" filmen var litt for ekstrem! :yes: Den som bare spiser mat hos MC Donald (3 ganger per. dag) er jo også ganske rar.

Selv spiser jeg ikke hos MC Donald, men hos Burger King. Den nærmeste populære hurtigmatkjeden er nemlig Burger King. De har større "karonader/kjøttstykke" syns jeg å huske!? :hmm:

 

Ca. 2 ganger per. måned,

 

Hilsen Daneila aka. _Adler_

Lenke til kommentar

Da jeg var på Island med ungdomsskoleklassen, åt vi på Mcdonalds 3 eller 4 ganger i løpet av èn uke. Ble ikke lei. (Han som eide gjestehuset vi bodde på, hadde ekkel mat :thumbdown: )

 

Går på Mcdonalds i gjennomsnitt ca 0.5 ganger pr år, vil jeg tippe.

Skal kanskje dit i helga, skal til bergen da :)

 

edit: Da/når-feil :nei:

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...