Gå til innhold

Hva er best? P4 eller Athlon XP


Pion_

Anbefalte innlegg

En ting Dollar .. du fikk sugeresultat DeLuxe i 3dmark 2001 .. de Uberbra hyperdriverne dine må jo rive da , mange folk med Ti 500 kort og Athlon XP 1900+ (1533 mhz) får jo godt over 8000 på scoren , har sett 8500 hos noen..

 

Btw.. den RÅE maskinen i signaturen er server maskina mi , eneste jeg selv eier .. hehe nytt hk (Epox) og skjermkort (GeForce3 ti 200) er på vei i posten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting til .. han klaga at XP bare kan overklokke 10% ca , mens før klarte cpuene 50% .. javel ..

nå snakker vi litt arkitektur og speed her.

 

Noen har klart å oc'e Duron 600-700 til over 11-1200 ok det er 50% clock , men .. en xp 1600+ kjører allerede på 1400.. det sier seg jo selv at det er UMULIG å overklokke denne til 2800 mhz.. (med mindre man har et lite forskelab med nitrogen i høytrykk kammer o.s.v men det er teit) .. du kan ikke si den suger til oc bare fordi gamle duron og noen få tbird klarte mye , og en xp som allerede er klokket mer en de gamle kunne oc'es til , er dårlig fordi den ikke klarer å overklokkes i samme "skala".

Lenke til kommentar

CDburner: har 1.5GB ECC/REG DDR minne liggende å vente på i845b - kjøper i jula eller rett over nyttår. Pr dagsdato ser jeg ikke behovet - og jeg skal linke i jula så jeg gidder ikke stresse.

 

Så lenge jeg trekker over 6000 i 3dmark2001 - og harmer stabil PC en noen jeg vet om er jeg svært fornøyd

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...