Gjest medlem-48098 Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) Jeg har en Thermaltake 3000, men jeg klarer ikke å fikse displayet! Kan noen forklare meg litt, eller sende bilde, eller noe? Det er altså vifte kontrollen, temp, osv. Asus prob sier at viftene til ram, og cassis er ikke på, men de er på... Bygger for 1st gang, hehe, er litt n00b. Hilsen Vladinator Endret 27. august 2004 av medlem-48098
Caddy Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) Se i brukermanualen... ? Hvis det følger med en.... Denne tråden skal vel foresten ligge under "kabinetter" ? Endret 27. august 2004 av Caddy
Gjest medlem-48098 Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Denne tråden skal vel foresten ligge under "kabinetter" ? Ja, den skal vel det.. Jeg har sett, og jeg fant ikke ... Jeg snakker altså om det displayet, som kabinette har på toppen...
El Fantasma Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Har du Termaltake "skull"? regner med det samme panel på alle egentlig... I så fall;du har mest sannsynlig 2 viftestyrere på lcd panelet? Ut ifra dette panelet kommer det noen ledninger....det står på ledningene hva de er til....f.eks Fan 1(viftestyring 1), Fan 2 (viftestyring 2) og Cpu Temp (temperatur på CPU som vises i displayet) Fan 1 og 2 kobler du til PSU via kabinettviftene. CPU Temp ledningen legger du under prosessoren! Håper dette hjelper! Lurer du på mere, bare spør!
Gjest medlem-48098 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Jeg har prøvd, og hardisken forsvant, da den funket, + at den viste at pcen var over 60grader, både i ram-temp og cpu-temp... (Leste den orginale support guiden, men jeg klarte ikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå